Torsdag..

H a l l o j  p å  e r !


Det blev en lugn och härlig natt, barnen sov som små änglar.. En liten skön sovmorgon fick vi också, straxs efter halv10 var vi klara för en promenad till dagis :)

När jag kom hem började jag dammsuga och moppa golv, städade lite här och lite där.. Sedan blev det lite tvätt på det också, fram åt 12 insåg jag att jag än inte ätit någon frukost så det fick bli en toast med ett stort glas mjölk! Kastade mig i soffan och började bläddra mellan kanalerna, sedan fasnade jag för en svartvit movie från 1954.. Den var riktig konstig, rolig och annorlunda :)

Olycksfåglarna möter Dr Jekyll och Mr Hyde.



Jag är lite gammalmodig utav mig, älskar 60,70,80 tals musik och en svartvit movie då och då gör en bara gladare. Inte sant? (:




Imorgon åker jag och min kära familj hem till morfar och mikael på fredag´s mys och middag. Har sett fram imot det här hela veckan faktiskt.. Mikael är ju inte till 100% som vi andra och de tycker Abbe är lite läskigt men han vill ändå hälsa på honom och kanske ge han en kram.. Att dansa / skrika / och leka med händerna snabbt vet abbe att micke tycker är roligt..

Abbe säger: Jag också om micke! (Jag tycker också om micke)


T a c k  f ö r  o s s , n u  s k a  j a g  p l a t t a  h å r e t !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0