Jag saknar dig mormor! ♥


23/9-2011
Vila i frid älskade mormor.

Tack gud, vi vet att mormor har det bra nu där hon är.
Det viktigaste för oss nu är att vi vet att hon slipper lida.

Minnena med dig är ristade i mitt hjärta och aldrig kommer jag glömma dig.
Jag älskar dig förevigt.



.. din lukt, ditt hår, dina söta kläder, mitt röda läppstift,
din handväska, dina skor, dina träskor, din goda mat,
din starka saft, dina ägg, din gröt, din öppnaspris,

det finns så många underbara "små" minnen med dig, men det är dom jag minns som bäst. din frys på övervåningen som du alltid hade glass i, det hittade man alltid och åt sjukt många av (: ditt finrum som du älskade med alla fina dockor, porslin som jag själv älskade att vara i, det var så tyst skönt och fridfyllt där innne.

ja mormor, du kommer förevigt vara saknad och världen är inte detsamma längre! jag älskar dig, jag älskar dig.. jag saknar dig!!!


Kommentarer
juicy

Vila i frid, finaste Gun!

2011-09-26 @ 13:14:48
URL: http://josefinet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0