Förstå dina drömmar..

Mina senaste drömmar som jag minns har varit helt sjuka och obeskrivliga.. Och det är oftast om samma saker jag drömmar fast med olika händelser, så nu har jag äntligen hittat en internet sida där man får en förklaring på vad drömmarna egentligen betyder..



Döden : Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.


Blod : Dåligt omen att drömma om blod. Varslar ofta om stridigheter, problem och förluster. Men om en positiv person drömmer att han har näsblod, betyder det istället god hälsa och skratt.


Dörr
ar : En korridor med många dörrar visar din obeslutsamhet vad det gäller hur du ska ta nästa steg. Även en osäkerhet om vilken väg man ska gå. Är alla dörrarna stängda kommer du att möta hinder.


Falla : Om du drömmer att du faller så kommer du för en tid framöver att möta svårigheter och problem. Kämpa dig igenom dem och du kommer att bli starkare än förut.



Jag hade nog nöjt mej med att INTE veta.. Det märks att jag inte mår bra till 100% längtar tills jag slutar drömma om dessa elakheter.. Det är 2 dagar sedan jag drömde om något av dessa.. KOM INTE TILLBAKA!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0