20 maj 2011

Igår.. Uppdatering / Idag..

Storstädade hela lägenheten, det behövdes! Efter att abbelito hämtades från dagis for vi iväg hem till farmor/yadhe och så hälsade vi på faster chinda och hennes nye son, manshalla säger jag bara så vacker han var.. Som en sol med hans underbart vackra ögon och fina leende! ♥

Efter besöket hos henne gick vi hem till yadhe och åt mat, degade lite och sedan blev klockan för mycket så vi bestämde oss för att slagga över.. Barnen somnade vid 23.00 så jag hade förväntat mig en låååååååång sovmorgon, men nej nej jasmine var vaken innan kl 6 och abbelito straxs där efter.. Under dagen som varit har jasmine knappt sovit 40 minuter och abbelito låg bara och "vilade" med sina brumbrum i kusinens säng sedan var det fullt ös igen..

Just nu ligger som helt utmattade och sover.. Jag är själv helt slut efter en lång dag, migränen är fortfarande i som vanligt.. Börjar tröttna.. Snart ska jag ta nya värden om inte migränen och viktuppgången lägger sej ska jag stämma alla läkare dom förstör mitt liv totalt!!

CIGG!! Jaaaaaaaa tack.. Godnatt, sovgott mina kära (:



Kommentarer
Ida

Hej gumman!

Ja, hihi, jag var på väg till finland då! :) Du då?? På väg hem? För en gån skull när jag träffar dig så har man skit bråttom! haha :)

Guud vad gullig du är, jag vill absolut tatuera mig, måste bara skrapa ihop lite pengar. Men kontakta henne det ska jag göra!! :) Tack sweetie :)

2011-05-21 @ 08:45:41
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0