16 Maj 2011

Godkväller! :)

Jasmine ligger och sover, och stackars ali är ute med abdallah som inte vill komma in.. Han vill köra med sin brum brum.. Jag har hunnit städa lite smått och diskat, skulle behöva ta en vända till tvättstugan också har en miljon ton tvätt som väntar..

Dagarna rullar på som vanligt, var på besök hos föräldrarna över helgen med barnen, det var skönt att byta miljö lite faktiskt, och att få träffa syrran och hennes underbara barn <3

Chinda ligger inne på förlossningen och förhoppningsvis föder hon innan 12 slaget, kl 18 var hon öppen 7 cm och värkarna är kraftiga och täta som fan, lider med dej gumman!

På Onsdag ska vi hem till kusin madde som ska tatuera mej och ali, ÄNTLIGEN! Har väntat ett bra tag nu efter sjukdomar och avbokade tider..

Det blev ett kort inlägg eftersom jag är trötter och ska försöka få in vår ilskne son =)

Kommentarer
Ida - Tvåbarnsmamma

ÅÅ vad kul att du ska tatuera dig?

tatuerar hon hemma? :)



Kram på er <3

2011-05-17 @ 09:11:28
URL: http://idizen.blogg.se/
Ida - Tvåbarnsmamma

Jaaa tiden går så fort, han växer så det knakar :)

Jaa jag är sjukt intresserad av att tatuera mig. har Antonios namn skrivet, måste skriva Devin också.. Gör hon på folk hon inte känner? Eller är det bara familj? :) hihi.. Kram

2011-05-17 @ 10:20:41
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0