Tjolahej!


Vädret var ju ändå OK idag, vi är lite besvikna.. Men nu ser vi fram imot nästa helg istället =) Dagen har rullat på fin fint, vid 2 tiden knallade vi ner till restaurangen Alaniya nere vid Centrum och åt en varsin plankstek, riktigt god faktiskt men grönsakerna smakade blä! (:

Sedan kom regnet men som tur var hann vi hem.. Då satte vi igång och rensade förrådet.. Haha! Lite uttråkade..

Barnen sover sen 1 timme tillbaka så jag och ali har sutttit och kollat på köpeslägenheter, fan vad det lockar! Jag hoppas vi är eniga om att spara minst 1 år till för det är inte så roligt och ligga och betala ett för högt lån på banken.. Me don´t like! Ali är inte ett dugg bekymrad.. Men jag vill vara på den säkra sidan, man vet ju faktiskt inte vad som kan hända..

Imorgon SKA jag äta jordgubbar! Mumsilimums.. När jag ser eller äter jordgubbar tänker jag på min syster vi åt alltid det varje år på våran skolavslutning då hade mamma dukat upp ett bord med saft, vaniljglass och jordgubbar ute på balkongen! Mys! Saknar den tiden ♥

Ska nog förbi farmor imorgon också.. Janda med familj är där.. Men vi får se, abbe och aalan bråkar så mycket så man blir så onödigt stressad och irriterad! :/

Nu ska jag sätta mig framför tv och se om det finns något bra?




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0