Sen frukost..


Det blev en liten sovmorgon för oss alla imorse, halv9 vaknade vi så det var bara upp och klä på sej, äta yogurt och promenera iväg till dagis.. Lämningen gick jättebra han viste vad var som gällde och vinkade hejdå i famnen hos favoriten britt.. Jag och Jasmine begav oss emot Ica för att handla in lite godsaker (: sedan gick jag en omväg hem måste bli duktig på att röra mig, det är bra för hälsan..

För ett litet tag sen somnade Jasmine, så nu sitter jag och gottar i mig limpsmörgåsar med ost och kalkon med ett stort glas juice och varm oboy, lite lustigt jag blir helt beroende utav det när jag är gravid och äter det nästa aldrig annars, samma som pannkakor det äter jag också bara när jag är gravid men det är jag inte nu, eftersom jag har mens..

Dom senaste 2 veckorna har vi pratat mycket om ett syskon till barnen :D och ali vil att jag ska sluta med p - piller nu men jag vill vänta lite.. Till jul / nyår sen slutar jag hade jag tänkt.. Men det kan hända mycket under den tiden..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0