Idag är det VARMT!

Svetten rinner, barnen gnäller.. Lider bara lite utav det, önskar att det vore lite svalare i skyggan, men NEJ! Båda barnen var uppe straxs efter halv6 imorse, fick dom att sova om vid 7 tiden, då passade jag också på att somna om, oj så härligt det var.. När jag vaknade upptäckte jag att jag hade en FÄSTING på låret, HELLNO!! Sprang upp som en idiot och drog bort den med en pincett, fan som det sved!! Gjorde en superkoll på barnen, vill verkligen inte att dom ska få det också..

Undrar vad man ska göra idag, i värmen?

Vill bara svalka av mej i vattnet, synd bara att man inte har något närmare badställe.. Karln är och jobbar så man blir lixom lite inlåst när man inte har någon syskonvagn.. Det är det första som ska köpas in nu när lönen kommer (:

Nu gnäller barnen efter mig, dags att leka med brumbrum (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0