Glad midsommar =)


Dagen började tidigt för mig och Jasmine, klockan 6 var vi uppe och tittade på tv och myste med kuddar och täcken, sedan somnade vi om och vaknade straxs innan halv 10 sedan blev det en god frukost, lite lek och sedan var det dags att klä på sig och fixa oss fina.

Sedan begav vi oss hem till faster janda som vi inte sett på 3 månader, många pussar och kramar och mycket skratt. Abdallah & Aalan vart glada av att se varandra sedan började slagsmålen, haha.. Dom har en så stor och stark kärlek för varandra men ändå ska dom vara där och irritera varandra.. Sista timmen lekte dom så fint! Bästa grabbarna..

Jasmine hade en kämpig dag, feber och gnäll. Äntligen har en tand kommit fram.. LITE!! Men det är positivt.. Barnen sover nu sen 30 minuter tillbaka och jag hoppas på en låååååååååååång sovmorgon..

Vi ställer in vår planerade dag imorgon och skjuter upp den tills nästa helg, Jasmine är så mammig och vädret är inte så bra.. Väntar man på något gott, så väntar man aldrig för länge!

Nu sitter ali och väntar på mig i tv rummet med en påse chips, sedan är det godnatt..

Jag hoppas att ni alla har haft den bästa midsommarn ever!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0