Fullbokad helg! =)

Ali har jobbat över idag och är hemma om ungefär 1 timme, han ringde för ungefär 20 minuter sen och berättade att han bjudit över 2 av sina kollegor med familj hem till oss på Söndag.. Jag blev riktigt överaskad och uppmuntrad eftersom vi aldrig förr gjort något liknande.. Och jag är riktigt stolt över honom att han inte bara har funnit en jobbkontakt utan en vänskapskontakt också (:

Så på Fredag blir det stor städning i hela lägenheten, och inköpt till på Söndag. Vi tänkte bjuda på lövbiff med färskpotatis med beasås och självklart min berömda sallad. Och till efterätt: Jordgubbar med riktig vaniljglass. Vad tycks? Riktig sommarmat..

Och det bästa utav allt på hela helgen, föräldrarna kommer hit på Lördag och ska sitta barnvakt åt barnen våra för första gången för jag och ali ska ju som sagt till gröna lund och äta ute på restaurang. Jag bara längtar!

Det här livet älskar jag, jag hoppas det fortsätter..

V a d  s k a  n i  h i t t a  p å ? ( :

 

Kommentarer
Anonym

vilken myshelg ni har på agendan! får vi oxå komma snart? pussar från fam norup <3

2011-06-22 @ 23:05:46
Johanna

Fin blogg du har verkligen. Låter som en riktig lyckad helg ni har framför er. Jag hoppas vädret blir bättre bara.



Jag och min familj ska ut till mina morföräldrar på landet som vanligt och fira midsommar. Vi åker redan i ikväll eftersom dom bor i Norrbotten, det tar ett tag att åka..



Jag uppskattar verkligen om du vill bli min vän här på bloggvärlden. Skulle vara kul!



Jag heter Johanna och blev 18 år nu i Torsdags. Bor i Tungelsta norr om Stockholm. Jag har följt din blogg lite i smyg men nu vill jag kommentera. (:



Ha det BÄST!

2011-06-23 @ 10:36:42
URL: http://joojsish.blogg.se/
Sandra - Yasmin & Zamiras mamma.

Hahaha heeej ida. Helt sjukt kul att jag hitta din blogg fan vet hur?? :D Vad fint du har gjort den efter jag såg din så vill jag också ha en! Du får hjälpa mig?? :D Vi ses i eftermiddag när vi hämtar barnen. KRAM!!

2011-06-23 @ 10:46:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0