About my love!

Hur länge har ni varit tillsammans?
Sen den 17 November 2007 ♥

Vad har han för ögonfärg?
Svarta.

Älskar du honom?
Självklart!

Älskar han dig?
Det vet jag att han gör (:

Vem sa jag älskar dig först?
Han (:

Hur träffades ni?
Gemensamma kompisar, tackar för det :P

Hur långt är det mellan er?
Ingenting alls, bor tillsammans sen 3år tillbaka ♥

Vad brukar ni göra?
Busa, mysa, skratta, dampa.. Ja, alltmöjligt (:

Bråkar ni ofta?
Vi har haft våra perioder!

Har ni bråkat någongång så du har börjat gråta?
Det har hänt, ja!

Vem vinner era brottningsmatcher?
JAG, såklart.. "inte"

Vad är hans favoritgodis?
Popcorn, hihi.

Hur bra känner han dig?
Han känner mig BÄST!

Brukar ni skratta tillsammans?
Absolut.

När var senaste gången ni skratta tillsammans?
Igår ♥

Är han rolig?
Haha ja, han kan vara en riktig liten skojare =)

Hur är erat sexliv?
Bättre än bäst!

Vad är det mysigaste minnet ni har tillsammans?
Vår första kväll tillsammans, och när våra barn föddes ♥

Har ni firat alla hjärtans dag tillsammans?
Ooh ja (:

Firat någon födelsedag tillsammans?
En massa (:

Vilket datum fyller han år?
3 Februari.

Vad är det bästa med han?
Snäll, omtänksam, bästa maken / pappan ♥

Vad tror du han tycker är jobbigast med dig?
Mitt onödiga gnäll.

Hur länge hade ni kännt varandra innan första pussen?
Hehe.. 5 timmar kanske? (:

Har ni någon låt som är eran speciella?
Oj, en massa (:

Kommer ni vara tillsammans föralltid?
Dum fråga.. SÅKLART!!


Kommentarer
Ida

Vi gjorde det i väsby centrum, frisör salongen som ligger mittemot Gina tricot typ.. Dom gjorde, det var två tjejer som tog samtidigt i båda öronen :)

2011-06-20 @ 12:09:39
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0