It´s a lovely day!


Underbar dag, lek i parken tillsammans med Sandra och hennes söta döttrar som Abdallah avgudar.. Sedan gick vi hem till mig för att möta upp barnens faster Dilan som var kaffesugen :) Fullt ös blev det, barnen lekte och hade det kul.. Saft och kakor mosade dom i sig men även lite köttbullar och makaroner, haha..

Knappt en kvart efter att dom fick somnade mina båda, och har sovit i ungefär en halvtimme nu.. Ska väcka Abdallah snart annars kommer han somna efter midnatt och vem orkar det? :)

Väntar på min man nu som jag saknar som in i bomben ♥

Ramadan har börjat idag och jag beundrar er som fastar, kämpa på!



Igår åkte min syster och hennes barn hem, jag har haft en underbar tid tillsammans med er och det här måste vi bara göra om, barnen var hur gulliga som helst och fungerade ihop perfekt. Vi blev lite chockade faktiskt! Jag älskar dig gumman. Det var synd bara att vi inte tog så många bilder :/, men vi får ta vara på dom få vi tog :)

Jag hoppas att din datorn fungerar snart igen så jag kan få dela med mig utav bilderna till mina underbara läsare. Nu är jag äntligen igång med mitt bloggande igen, jag hoppas ni är nöjda nu och att jag får tillbaka alla läsare. Men det är så ibland tröttnar man eller inte har någon tid och då blir det en liten paus i bloggandet (:

Nu tjuter tvättmaskinen efter mig, ska se vad som hänt. Ta hand om er alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0