Baba Abdallah ♥


I flera veckor har vi pratat om att besöka Abdallahs grav. Det är snart 1år sen vi gjorde det.
Han har än inte fått träffa hans brorsdotter och jag vill att Jasmine ska få träffa hennes farbror.

Jag tänker ofta på honom, och det känns som han finns bland oss varje dag.
Vi har en stor fin bild på honom i vardagsrummet och Abbe tittar mycket på bilden och säger:
Mamma, de baba aballah? Då säger jag: Ja corban, det är din baba abdallah! ♥

Jag önskar att jag skulle ha fått träffa dej.. Alla pratar om vilken värme och kärlek du hade, och jag hade också gärna viljat få uppleva den!

Du har en stor plats i våra hjärtan, du betyder jättemycket för oss!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0