Otålig.


Jag orkar inte vänta mer, jag blir bara sur när jag vaknar på morgonen och inser att en ny dag börjat. Jag vill bara få mina jäkla värkar och föda henne nu. Jag har inge tålamod längre och längtan efter henne är STOR!

Denna vecka som varit har jag småblött 3 ggr.. Man blir ju bara "lite" förväntansfull..

Mitt humör är verkligen inte på topp, jag är sur och gnällig all the time, och alla huggningar och stickningar jag har i underlivet gör det verkligen inte bättre..

Ont i hela kroppen har man också, har inte sovit bra nu på 2 nätter.. Vaknar hela tiden, är orolig och kan inte koppla av i armarna känns som kramp typ?..

Livet rullar vidare och min längtan får sitta i ett tag till..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0