FUCK YOU!


JAG STÅR FÖR MINA ÅSIKTER OCH
ÄR INTE RÄDD FÖR ATT BLI PÅHOPPAD!


• Det är fel, så jävla fel..
Alla människor är lika mycket värda!


Jag blir också ibland sur över hur vissa invandrare beter sej efter att vi har gett dom en möjlighet till ett bättre liv, men sen finns det dom som är jättetacksamma och verkligen visar deras tacksamhet, jag vet efter allt man själv sätt med egna ögon att livet inte är rättvist men det finns fan gränser om hur man ska bete sej mot en medmänniska..



NI BORDE SKÄMMAS!!


Ni är medverkade ni också till hälften av alla brott som sker idag, svenskar är inte perfekta..






Kommentarer
Kerstin

Starka och vågade ord. Tack för att någon står på sig i alla fall.

2010-09-16 @ 12:06:04
Suzette

Heeeej Ida! Hittade dig på Elinas blogg. Vad kul att se att du skaffat familj! Varför har du inte fb? vi har försökt att nå dig där, kändes som du var spårlöst försvunnen ett tag. :(



Glöm inte att rösta så dom här h*rungarna SD inte får makt.



Grattis till allt :)



pusss&kram //Suz

2010-09-16 @ 12:37:28
Ida

Hej! :), vad skoj att du skrev.. Njae, fb är inte min grej och jag har nog inte den tiden heller skulle jag tro.. Heh..



Tack så mycket gumman.. Hoppas du har det bra och att allting går som det ska i ditt liv!



Har du inte blogg?



Puss!

2010-09-16 @ 12:42:37
URL: http://neroze.blogg.se/
Suzette

Jag förstår, min pojkvän är inte heller så mycket fö fb hehe

Däremot är jag inne där hela tiden, men har inte blogg tyvärr. Det verkar kul att ha men jag är ganska lat höhö.



Ja det går bra, söker heltid men jobbar på min mammas jobb medans. Har gjort lite olika saker efter gymnasietiden... sjukt att det redan gått 3 år =/



maila mig ditt mobilnummer så kan vi hålla kontakt :)



Jag och elina snacka om att vi alla kanske kan ta och ses på en fika eller nåt, förstår att du inte kanske orkar åka långt så vi kan komma dit du vill isåfall :)



Pusspuss!

2010-09-18 @ 14:38:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0