Dagarna går..


Ikväll har jag haft ont.. Sjukt starka sammandragningar.. Stog och lutade mot köksbänken ett antal ggr.. Jag hoppas du njuter av att göra mamma illa snuttan.. Haha! Skoja bara.. Jag förstår att du också har det kämpigt där inne, du vet inte om du än är redo.. Stanna så länge du behöver, mamma väntar always på dej! :)

Har iallafall gått in i v39 nu, bara bra att du håller dej där inne så länge som möjligt..

Imorgon ska min prins till dagis, där har han inte varit nu på 1 vecka efter en låååååååååååång förskylning.. Jag hoppas innerligt att allting går bra med lämningen imorgon, jag får så ont i hjärtat mitt när jag hör han gråta efter än.. *tårar i ögonen* men efter 5 minuter är det glömt och han har det bäst på dagis..

Nu är klockan sent och jag ska krypa ner i sängen och försöka sova.. Önska mej lycka till!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0