BORING!


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Det trodde du aldrig va?

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Hemtelefonen.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Valet.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.00?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv och fläkten.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Imorse, när jag lämnade min son på dagis.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En bild på min systerson Kevin ♥

8. Vad har du på dig?
Nattlinne :)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Drömmer för mycket så att jag inte minns någon.

10. När skrattade du senast?
Igår åt family guy.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor på min son.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Har jag säkert?

13. Vilken var den senaste film du såg?
Var nog 3 år sen jag var på bio?

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag är svagare än många tror.

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla levde lyckliga i alla sina dar :)

16. Tycker du om att daansa?
Njae..

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Om SD tar över i Sverige, tar jag min man och mina barn och flyttar utomlands.

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tack.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0