21 September 2010


Hallå! Vardagen rinner iväg väldigt snabbt, känns som om jag inte hinner med längre. Idag har jag rensat abbe´s kläder och vikt om fint i hans byrå. Det kändes ganska onödigt när jag väl var klart för det blev inte så stor skillnad. Snacka om att vara uttråkad?

Igår ringde min syster mej och vi hann prata typ 10 minuter sen var det roliga slut, jag saknar henne *tårar i ögonen* Det värsta med att jag flyttat från Märsta är att jag aldrig får träffa henne. Min stora prins Ali säger alltid att vi kan flytta dit men jag vill verkligen inte bo där, HATAR märsta!

Just nu har jag fisk i ugnen och snart ska jag sätta igång med och göra en potatismos, mums! Förstår inte hur gott det kan vara med fisk? Min svärmor avskyr fisk och varje gång det luktar det tar hon sin sjal över hela ansiktet så bara ögonen syns och så säger hon: Usch.. Haha! ♥

Snart
är lilla prins och stora prins hemma, stora prins är på vårdcentralen och lilla prins är på dagis. Från och med på Måndag ska jag ändra hans schema, han ska vara där Måndagar,Torsdagar 09.00 - 15.00 och ha ledigt på Fredagar, det är oftast så att vi hittar på saker över helgen och vill inte gå miste om en hel dag för att få hem snutten..

Imorgon är det mitt beräknade datum, kanske händer det något idag/ikväll/inatt? :) Eller imorgon, vem vet? Det är inte så ofta man föder på beräknade datumet så det skulle ju vara coolt, eller hur? Hah.

Imorse pratade vi om dubbelvagn och vi har bestämt oss för att köpa en. Abbe är ju trots allt bara 1½ och han behöver få sitta lika mycket han som Jasmine. Har jag inte rätt?

Nu har mina prinsar kommit hem och nu är det dags för lunch och sen är det bad som gäller för Abbe´s del, bort med dagisbasiller :), bye så länge!



Kommentarer
nathalie

Det ör nog klokt med dubbelvagn! Han är så liten så han kommer inte orka gå långt och blir han trött eller trottis är de bra att ha en vagn å sitta/sova i.. rekomenderar babytravel med snurr gjul fram. skit smidig och smal eller philntheds bra smidig!!

2010-09-21 @ 17:52:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0