18 September 2010


Tjaba Tjena Hallå!

Vaknade kl 9 imorse, skönt med lite sovmorgon. Började dagen som vanlig och utöver det har inget speciellt hänt. Vid 12 tiden försvann Ali och kom åter vid typ 5,6 tiden då åt vi middag tillsammans och sen har tiden gått segt som fan.

Jag och min lilla prins har lekt och sovit eftermiddag, och som vanligt kör han med sin mamma och ska ha allt. Det är lättare att få han tyst och lugn när man har själv med honom annars tar det dubbelt så lång tid när hans pappa också är hemma för då finns det ju två att köra med :P

Vad tycker ni om att starta eget? Jag och Ali har iallafall börjat prata om det..


Än har ingenting hänt med mina värkar.. Jag börjar bli lite otålig.. Jag är grinig och trött och jag vill bara att det ska få sitt slut, jag orkar verkligen inte heller gå över tiden.. Snälla gud hjälp mej?

Som vanligt har jag en gnällig unge som står och drar i mina händer och kläder, pappa duger inte.. Dags för nene (välling) och sen är det sovdags för min snuttes del, efter det då ska mamma gå till kiosken och köpa cola för jag är så sugen på det :)


Be för mej och håll tummarna att värkarna sätts igång snart.. Och ge mej lite styrka och kraft.. Skulle verkligen behövas..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0