Godkväll!


Klockan börjar närma sej 1 på natten och jag har fastrarna på besök.. Efter en lång vecka är jag äntligen hemma med mina barn.. Har varit hos svärmor och fått hjälp av henne, dottra min har fått kolik och min son har haft feber och virus.. Koliken sitter i, men är betydligt bättre.. Hoppas det släpper snart!

Dålig på att blogga, det finns lixom ingen tid!

Jag känner mej dålig, har knappt tagit några bilder på dottra och hon är redan över 1 månad.. Livet blir verkligen annorlunda när man har 2 barn, det är kämpigt men man vänjer sej efter ett tag..

Jag saknar min pappa, har inte sett han nu på över 1 månad, varför bor vi så långt ifrån varandra?

Jag har börjat jobba för ungefär 3 veckor sen, och igår började ali på sitt nya jobb också, vi jobbar deltid både två, det kommer bli kämpigt ibörjan men det får log och funka om vi ska klara oss ekonomiskt. Abbe kommer få stanna lite längre på dagis men det tycker han nog bara om :)

Det är snart 3 år sedan jag träffade min prins, vi har redan 2 barn och har redan hunnit flytta 3 ggr, :) haha.. Bråttom bråttom! Men nu är det paus ett tag, minst 5 år sedan kanske det kommer en till.. KANSKE!!!

Nu ska jag faktiskt gå och sova, jag behöver det!

GODNATT!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0