Riktig svensson-familj!


Fast utan volvo..

Vårat liv från förra veckan har ändrats, både jag och min stora prins jobbar nu på heltid.. Från att ha chillat hemma till att jäkta till dagis, buss och tåg.. Mina arbetsdagar är 9-15 så jag lämnar 8 och hämtar 4, gubben min börjar 5 och slutar 00 på natten. Vår lilla prinsessa är hemma, och passas av oss under tiden :), vår planering funkar perfekt än så länge.. Det kommer säkert framstå problem, det gör det alltid!

Det är så sjukt skönt att få komma ut igen i arbetslivet.. Att få träffa andra människor, det är nyttigt!

Min snutta har blivit över 1 månad nu, tänk så fort tiden går :)

Igår var vi och storhandlade på willys och på vägen hem sa jag på skoj: " tänk om jag blir gravid igen, vad gör vi då? " ali bara: " det är väl klart vi klarar det, men klarar vi av oss själva ? " Hah..

Barn é underbara, men stopp och beläg, jag vill ha liiiiiiiiiiiiiite tid för mej själv också..

Nu ska jag hämta min lillprins tillsammans med min prinsessa! <3 sedan ska vi myspysa bara vi 3 medan min storaprins é och jobbar <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0