Vilken överaskning!


VI HAR FÅTT 5 ÅKBAND + INTRÄDE GRATIS PÅ GRÖNA LUND FRÅN MIN MAN´S JOBB! =)

Jag fick ett väldigt intressant samtal idag tidigare om att vi ska till Grönd lund den 6 Juni,
helt sjukt kul ju och ännu bättre.. Vi slipper betala! =) Gratis är najs..

Nu räknar vi ner dagarna!

 

JUSTE!

Jag har kommit på ännu en dålig sak med att vara gravid, man får INTE åka karusellerna på gröna lund.. BUHUHU, kanske någon lugn barnkarusell? Men någonting man får göra där är att ÄTA mat och godis och vinna saker, och det är jag superduper bra på! =) *belive me*


Kommentarer
syrran

drygt som fan att man inte får åka karuseller nu! =(

men kul att åka dit ändå som du säger, och äta sockervadd =P

2010-05-19 @ 20:38:26
Anonym

lyx.. säljer du för halva priset?

2010-05-21 @ 11:17:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0