Jättelyckad dag på Gröna lund!


Hela lördag kväll diskuterade vi söndags vädret, vi var så rädda att det skulle regna och blåsa men vi hade turen med oss, dagen sken ända in mot kvällen..

Åkte rätt så tidigt tycker jag, halv 10 bussen tog vi hemifrån oss och var inte hemma förens halv 9 på kvällen så det blev en lång dag inne på gröna lund..

Här är några bilder från gårdagen: (tryck på bilden för större)

Chinda & hennes son, jag & min son..



Ali, Yadhe & Rojin! Jag älskar er..



Jag & tjocka magen inne i stan..



Abdallah, Chinda, Yadhe & Nesrine..



Nesrine´s urgulliga son Mohammed med snäll nalle :)



Pappa & son åker bil, älskar er! ♥



Pappa & son, ni är mitt allt! ♥



Jag & min älskade son, dör för dej! ♥



Står i kön till en karusell :)



I kön till lilla parishjulet :)

 

Jag & en trött älskling..



Hjälper till och "städar" efter ett uppträdande för barn..



JAG ÄLSKAR ER! ♥



Haha, jag och min älskling leker lite! :)



Ja, det var det de!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0