27/05-2010


Dagens inlägg börjar med en dödande bild på min älskade son!
Om jag kunde så skulle jag verkligen äta upp dej, finns det något finare?




Idag är man yttligare illamående och känner av foglossningar som aldrig förr! Usch, kan det inte ta slut lnågongång? Jag är så svag i kroppen så det är sjukt, ibland vågar jag inte ens ställa mej upp för jag är rädd att svimma eller falla ihop..

Min vilde ligger och sover nu, så nu får mamma lite tid för sej själv.. 

Senare i eftermiddag ska vi åka och skriva kontrakt på våran nya lägenhet! :) Vår kommun är bäst eftersom vi slipper betala dubbelhyra även fast det skulle behövas.. Vår lägenhet vi bor i nu ska dom lägga ut så snabbt som möjlig så att någon annan kan få äran att flytta in tidigare också.. Som jag förstår det så ska vi få flytta in direkt efter dom andra flyttat ut och det blir efter den 16 juli så det blir perfekt för oss, innan inskolning och förlossning så nu hinner vi fixa innan dottra kommer :)


* Lyckades fota Ibbe´s kusin Mohammed i Söndags, och se så söt han é!



Längtan till min dotter bli bara större och större, igår kväll sparkade hon så hårt att hela magen rörde sej.. Hon är stark i både armar och ben så passa er.. :)

Imorse kröp Ibbe upp till mej och la sej tätt intill och både dreglade/pussade och klappade/slog på magen, han VET att han ska bli storebror och att hans lillesyster ligger där inne ♥

Jag vill ha September nu, nu nu nu nu!!




Kommentarer
elin

vilken lägenhet fick ni??

2010-05-27 @ 20:34:34
Anonym

Här i Bro, fast en annan gata! :)

2010-05-29 @ 13:53:54
Mios gravida mamma

Söt! =)

2010-05-29 @ 16:06:01
URL: http://mammabea.se
elin

men den me trapp eller utan?

2010-05-31 @ 12:10:46
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0