Jättelyckad dag!


IBRAHIM ABDALLAH 1ÅR!!

Gårdagen blev exakt som vi planerade, alla kom och vi dansade och åt gott! Ibrahim Abdallah vart glad att det var så många där och han sprang runt på golvet och jagade ballonger med alla andra barnen.

Vi filmade och tog kort hela dagen för att vi vill minnas dagen och för att vi ska visa alla släktingar i syrien eftersom dom inte kunde vara med och fira honom.

Här är smörgåstårtan som min mamma gjort + kurdiskmat (kube) som Ibrahim Abdallah´s farmor gjorde:



Och här är den underbara tårtan vi beställde till honom:



Dans:







Kusiner till Ibrahim Abdallah:






Alla samlade (ungefär):





Jag & Mejsa:



Ali & Maya:




Skär tårtan:





Dom större barnen leker:








Present öppning:





Min syster & Ibrahim abdallah´s kusin Liam:



Det går inte och beskriva med ord hur bra dag, jag och ali är supernöjda och det hoppas jag att alla gästerna som kom också är/var :)

Lägger senare upp närmare bilder på exakt vad han fick från vem så ni får vänta lite.. =)

Bye!

Kommentarer
Ida

Grattis till lilla killen =) Ser ju verkligen super lyckat ut. Vilken lokal var det ni hyrde?? =) Tänkte på Antonios 6-års kalas vi ska ha snart, hihi..



Men de där med headern, det är enkelt och du har rätt man ska bara lägga in koden, beror på vad du annars har för inställningar..? Men lätt är det.. Säg till om du skulle vilja ha hjälp :)

2010-03-14 @ 19:19:10
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0