Jag hinner inte med.


Du var "nyss" en liten bebis,  2 veckor gammal! ♥




Jag förstår inte hur denna unge kan utvecklas så mycket på bara denna vecka, jag ser en sån förändring att det inte är klokt..

Han har börjat klättra upp på allting, när han får sin flaska med vatten eller dylikt i så häller han ut allting, han får upp exakt alla lok (ungefär) och häller ut allting på golvet om det finns någonting i. Om han inte får som han vill så skriker han rakt ut och gråter som man blir tokig. Han vill inte sova själv eller nästan överhuvudtaget, hans matlust har minskat som f*n man får typ tvinga i honom, fler tänder är på g så det bara rinner saliv ut ur käften på honom, han har blivit hur gosig som helst och ska ligga på ens mage och helst så ska han prutta på den med munnen.. osv osv..

Tänk hur underbart det är med barn? Njae, inte alla gånger ibland har jag lust och bara stänga en dörr och sätta musik i öronen, barn är inte bara fina, mysiga och roliga dom är jobbiga också!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0