1 JUNI 2010


Varför kan vädret inte bestämma sej? Sol, regn..

Nu är klockan straxs över 1, Ibbe sitter i badkaret och leker med skum vilket har blivit en utav hans favoriter.. Helst ska all vatten sedan ligga på golvet eftersom han inte kan sitta still utan hoppar och har sej.. Jag önskar jag också kunde sitta där i med honom, men platsen börjar bli allt för liten ju mer magen växer, hah..

Vi var ute rätt så tidigt imorse occh tog en promenad i solen, och jag fick äntligen mina tabletter så nu förhoppningsvis kommer jag må bättre på morgonen..

JUSTE!

Jag har blivit tillfrågad om jag kan göra "en typisk dag" (med bilder såklart) och lägga ut det på min blogg & självklart går jag med på det..

Hade också tänk och ha en frågestund lite senare så spara ihop lite frågor nu :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0