Onsdag 28 Juli 2010


Nu är det verkligen inte många dagar kvar tills vi ska flytta.. Inga nycklar på Fredag utan vi får vänta tills på Måndag, han som bor där nu är verkligen en åsna och lovar en massa utan att hålla det! Lita aldrig på folk du inte känner..

Vi har betalat dubbelhyra och har 2 lägenheter i 1 månad annars skulle vi aldrig hinna med allting, ibland måste man göra sånt även fast man inte vill..

På Måndag ska vi börja små flytta in saker och sen på helgen ska min pappa komma och börja riva tapeter så får vi se hur lång tid det tar, jag hoppas att han hinner bli klar framåt veckan..

Den 9 Augusti kl 16.00 ska jag till min son´s dagis på informations möte och veckan därefter börjar inskolningen, det är skönt att allting är snart för jag behöver lite vila om dagarna eftersom jag har så fruktansvärt ont i mina bäcken, tror även att min lillfia kommer komma tidigare!

Har gått in i v32, graviditetsvecka 33 nu.. Hon har sjunkt sjukt mycket redan och magen känns mindre än förut, om jag jämför min mage med min första graviditet så är den här grymt mindre.. När jag hade min son i magen under vecka 32,33 så var magen STOOOOOOOOOOOOR!



Är fortfarande hos svärmor, hemma går inte att vara det är kalabalik! Ska hemåt imorgon eftersom vi måste packa det sista typ.. Har varit här snart 2 veckor, tiden har gått snabbt..

Just nu ligger min älskling och sover, när han vaknar ska han käka lite lunch och sen ska vi utåt igen.. Det är rättså fint väder lite blåsigt bara men bättre än ingenting..

Juste!

Elin har bestämt att hennes nyfödda son ska heta Kevin istället.. Inte Kim! Hah.. Fick veta det iförrgår! På Lördag blir han redan 2 veckor, moster har en present liggandes som han snart ska få :)



Snart äntligen ska jag få min stilmall på plats, en super snäll tjej ska hjälpa mej! :)

Nu ska jag ta fram lunchen, take care!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0