Godkväll!


Jag är i Märsta så jag har inte så mycket tid för bloggen..

Måste bara meddela: ELIN HAR VÄRKAR!! Dom började kl 15.00 idag så nu får vi se om han tänker titta ut eller stannar yttligare något dygn?

Mitt trollunge ligger iallafall och sover sen kl 19 och jag är utvilad och inte stressad :), mådde inge bra igår bodde på toan i typ 3 timmar tills allt jag hade ätit var borta sedan mådde jag någorlunda ok..

Har gått in i v30 nu.. Snart é det min tur!

Fräscha bilder på kusinerna (högst 1 mån gamla)







Lite nytt.. Från i Tisdags!





Snuttigt va?!

Nu é det dags för mej att se på tv.. Byebye miss american pie!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0