Aou, det är vaaaaaaaaaaarmt!


Jag klarar verkligen inte av värmen.. Svettet rinner exakt överallt!

Elin hade bara "låsasvärkar" vi blev bara lite lurade.. Jag kände nästan det på mej, jag sa 100 ggr till min kära mor att hon inte skulle föda men mamma var tvärsäker och packade väska och allt, haha :), motiverad tant..

Min gosse ligger och sover sen 1 timme tillbaka och jag har satt igång lite tvätt.. Bra och få lite gjort!

På Fredag får vi nycklarna till vår NYA lägenhet :), då sätter vi igång med tapesieringen
direkt så får man det gjort och sen flyttar vi in med tiden..

Imorgon är det Söndag och då ska vi nog bara ta det lungt hoppas jag, det ska tydligen bli 31 grader :O, jag bara längtar tills det kommer lite regn för jag blir helt svag av värmen speciellt när man har en liten i magen.. Det är fan inge kul och vara gravid över sommaren, håller ni inte med om det?!

Nu tjuter tvättmaskinen inne i toan så jag måste ta hand om tvätten nu.. Ta hand om er i värmen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0