Nyårs dagen!


Lite efter med att uppdatera om nyårsdagen, men en liten rad eller så måste ju skrivas ner..

Vid halv 7 började vi "firandet" dansade och åt gott.. Första gången jag vågade dansa kurdiskdans och jag tyckte om det :), chinda ska lära mej lite fler kurdiska danssteg, me like!

Fram mot 12 tiden gick alla ut och skulle se fyrverkerierna, min son och jandas son låg och sov så jag stannade inne, jag kände att min son skulle behöva mej om han skulle vakna och bli rädd, vilket han blev. Både Aalan och min son vaknade så jag fick somna om dom.. Min son vaknade lika snabbt igen och var vaken fram till kl 2, förstår inte vad det roliga är och vara vaken på natten?! Direkt när han somnade, somnade jag själv.. Han vaknade endast 1 gång den natten så jag fick bra sömn.. :)

Uppdaterar bilder från kvällen om några dagar, glömde kameran i kungsängen! suck..

På Fredagen försvann Ali och Jandas man iväg några timmar, då storstädade vi mammor hela huset och lagade mat.. Jag var helt slut efteråt, Ibrahim somnade tidigt den kvällen, likaså jag och Ali..

På Lördagen (igår) åkte vi och handlade nya kläder till Ibrahim, supernöjd! Efter gick Ali och jobbade lite, Ibrahim ville inte alls sova under hela dagen utan somnade kl 9 som oss..

Idag har vi storstädat i lägenheten, och skulle tvätta lite kläder men såg att man inte hade något sköljmedel, och palla gå till willys? Nej, då väntar man några dagar till! Haha..

Nu ska jag gå och laga lunch till mina killar! ♥

P.s jag har fått en superfin bild på lilla Mohammed på mobilen där han bara är några timmar gammal, men ska vänta med att lägga ut bilden! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0