Ni har rätt att skälla på mej =)


Förlåt förlåt förlåt, varit dålig på att uppdatera jag vet!

Dagarna som gått har vi fått besök utav Ibrahims mormor och morfar.. Vi åkte och handlade kläder och åt middag ute, det blev thai mat, starkt och absolut inte värt pengarna.. Så det blev tummen ner, men nu har vi iallafall testat den restaurangen.. Dom stannade faktiskt under hela dagen.. Mot kvällen åkte vi hem till svärmor (ibrahims yadhe) och välkommnade henne hem.. Hon hade varit i Örebro allt för länge.. Man trodde hon hade varit i ett annat land när hon kom med alla sina saker.. Tror hon hade 50 kilo couscous och 3 kartonger med maggi/buljong.. HAHAHA, alltid lika roligt och se vad hon handlat..

Stannade över natten, och dagen efter kom hela shukri familj hem till oss.. Vi var 11 st i våran lilla 2,a men det gick faktiskt jättebra.. Bjöd på mat och vi hade jätteroligt.. Försökte övertala Mam om att hon skulle stanna kvar och sova över men hon hade besök av Bersan som är hennes systers barn.. Han hade kommit från Tyskland så hon var tvungen att åka hem igen..

Imorse kl 7 på morgonen började jag fixa och dona i Ibrahims rum och la över hans kläder i våran nya byrå, så nu äntligen har vi super mycket plats med alla kläder :) glad är jag :)

Nu ska jag sortera papper med ali, han har nog sagt 4 ggr nu att jag ska skita i och blogga och komma till honom, hahaha.. Han blir nog snart sur om jag inte kommer :)

Ska laga godaste maten idag, tomatsoppa med morötter och potatis med couscous :)

Puss hej! ♥



Ds.

Kommer inte kunna dela med mej av några bilder fram till 21 Januari eftersom jag GLÖM min laddare till digitalcameran hos min mamma och pappa.. Suck! Hur jävla kass kan man vara lixom?!

Ska försöka ordna det på något annat sett!

Lägger ut en bild på Ibrahims nya byrå senare ikväll! =)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0