Jag kände det på mej..


Min struma har kommit tillbaka!

Läkaren säger att den ligger på 6, och att för ungefär 1½ månad sen tror hon att den låg på 9/10 och att den har sjunkigt av sej själv.. Hon säger att det inte är någon fara utan att jag ska fortsätta äta medicin men öka med 25 microgram..

Jag kände att något var skumt, från ingenstans fick jag feta huvudvärken, och var trött och irriterad för ingenting.. Och jag blir sur på mej själv för det har pågått i typ 1 månad!

När den kommer till 4 är det på normalt igen, men när det är över 4 så har man fortfarande struman kvar och kan känna svullnad kring halsen.. Men att ligga på 400 och trampa ner till 0.6 och sedan komma upp till 6 är inte sååå farligt, det är bara jag som är barnslig.. Jag vill inte gå upp mer i vikt, jag känner mej redan som en fet padda..

Vill bli smal igen (någolunda) och få tillbaka orken helt och hållet!!


Kommentarer
Anonym

Värdelöst och piss tråkigt att höra gumman min!

Finns det ingen hjälp att få? DU kan väl operera dig?

Ha så jättekul imorrn med mormor och morfar! Snart får vi ta o ses oxå! PUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ jag älskar dig massor, ta hand om dig!!

2010-01-05 @ 20:14:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0