Ge mej styrka!


Dagarna som varit har sett hemska ut! Ibrahim har haft feber eftersom han håller på och får nya tänder men dom j*vlarna kommer aldrig ut.. Jag blir galen! Tålamodet börjar ta slut nu.. Inatt sov han skapligt, vilket gav mej sömn.. Nätterna innan behöver vi inte tala om.. Usch!

Jag blir tokig, han äter knappt någonting. Välling som brukar vara populärt när han har ont i tänderna eller liknande fungerar inte heller.. Igår åt han nog ingenting.. Förut några småskedar yogurt! Jag hoppas tänderna kommer ut snart så min älskade kan leva "normalt" igen..

Imorgon ska jag träffa min läkare, är faktiskt nervös eftersom jag ska försöka få henne och ändra sej så jag kan få en remiss och bli skickad till ks för operation så jag kan slippa den här skiten, för jag ORKAR inte mer! Hamnar nog snart i deperation!?



Ibland förstår jag mej inte på vissa människor och deras val här i livet?! Man hjälper och ställer upp och sedan är det en själv så får en sko upp i ansiktet! Jag hoppas verkligen att DU förstår vad för fel du gör..

Men du ska väl begår yttligare snesteg som får dej att lida..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0