10/01-2010


Kvart i 8 vaknade vi imorse, iallafall en liten sovmorgon.. Jag och Ibrahim lekte i hans rum och lyssnade på massa barnmusik och klappade händerna och myste en massa.. Han är verkligen ingen frukost människa, men jag fick i han lite yogurt iallafall.. Efter 12 då startar hans hunger igång, exakt som far hans :)

Jag har hittat en usb kabel till digitalcameran så bilder i las är på g, tog jättefina kort igår när han badade innan han skulle lägga i sej, och sen bilder från imorse :) Laddar upp dom senare ikväll..

Förstår inte att hans sovrutiner förstörs direkt då han är någonannanstanns, när han är hemma somnar han som vanligt halv 7 och småvaknar vid halv10 och är vaken cirka en halvtimme sen somnar han om.. Men när han är borta då sover han INGENTING, det är så man är tvungen att tvinga honom att sova när kl är 12 på natten och på eftermiddagarna sover han knappt.. Det är sjukt asså! Borta bra men hemma bäst!

2½ timme efter att jag och Ibrahim gick upp vaknade Ali, innan han vaknade tog jag en massa bilder fan så söt han är när han sover alltså.. ♥

Jag har nyss gjort rent våran bäddsoffa så nu är den alldeldes blöt så vi får vänta med att sitta ett tag i den..

Magen börjar kurra nu, dags för lite frukost! =)

Bye..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0