Sjukisarna!


I Fredags åkte vi över till Märsta och var där över hela helgen. Både Ibrahim och Liam var sjuka så det blev inte alls dom jag hade tänkt mej. Vi åt gott och hade det mysigt. I Söndags jobbade ali och åkte hem i Lördags så jag sov utan han en hel natt.. Ibrahim var snäll mot mej den natten och lät mej sova.. Saknaden blev stor igen när jag åkte ifrån mamma och pappa.. :(

Den här natten var ingen rolig, han har blivit ännu sjukare nu och jag sov inte så mycket.. Imorse när vi vaknade upptäckte jag att han blödde näsblod, blev rädd men han slutade blöda snabbt..Gick tidigt till vårdkliniken och satte mej och väntade på att en läkare skulle undersköta honom, det slutade med att han har hela apotektet utskivet, han har öroninflamation och ska käka antibiotika i 5 dagar 3 ggr om dagen sen ska han äta hostmedicin 3 ggr om dagen tills jag märker att hans hosta lagt sej och sen ska han få alvedon när jag märker att hans feber höjs och sen ska han också få näsdroppar så han slutar snora och blöda.. Jag hoppas verkligen att han blir frisk snabbt för jag mår inte bra när jag ser min älskade må dåligt, och själv så har man blivit sjuk vaknade med fetaste svullnaden i halsen och är as snorig, saknar min älskling som är och jobbar och kommer tillbaka hem vid 4 tiden då ska jag pussa och krama på honom och göra han också lite sjuk :) Haha..

Min prins sover sen 1 timme tillbaka och jag har hunnit fixa här hemma, dock så har jag en jävla massa tvätt men jag orkar inte, och jag kommer ändå inte hinna göra någonting här hemma för min son kommer kräva för mycket..

Tack för mej leverpastej! :)


Kommentarer
Anonym

nej men stackarn!! inte konstigt att han var "gnällig" exakt hela tiden då!! =( stackars mosters prins!! pussa han från mej syrran ♥

2010-02-22 @ 19:32:28
Anonym

a, snacka om att man känner sej som en dålig morsa lixom! men men, nu har han börjat med sina mediciner så allting börjar så småning om bli bättre! kram..

2010-02-23 @ 11:28:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0