Pannkakor till frukost, javisst!


Min lilla prins har blivit förskyld!

Imorse när vi vaknade började jag grädda pannkakor, igår kväll var jag supersugen på det men det var inte lika populärt för min del, min älskling åt så öronen sprutade och Ibrahim rörde inte ens dom! Min stackare får leva på välling och blåbärssoppa tills han blir bättre..

Om någon timme ska vi iväg och göra en sak och därefter ska vi hem till svärmor på en fika..

Idag är det fredag, vilken skillnad? Nej.. Kommer stanna inne helgen ut så min lilla prins blir frisk så vi kan börja veckan glada och friska =)



Jag har en längtan, och den längtan är enorm! Jag vill se, höra och känna dej! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0