Namnlöst inlägg!


Dålig uppdatering!

Dagarna som gått har vi varit hos Ibrahim´s farmor. Ali var på en jobbintervju men dom ville att han först skulle praktisera 6 månader innan fastanställning + normaltjobb. Så Ali tackade nej, sådär går det ju inte. Man tjänar NADA på att vara praktikant vi behöver ett ordentligt jobb eftersom vi är en barnfamilj! Han har dock massa säljjobb han kan få utan problem men det ska ju vara roligt att jobba också, eller hur?

Det har varit en väldigt jobbig vecka, mycket tjafs, bråk och folk som lagt sej i för mycket så känslorna och humöret har alltid legat på topp! GALEN! Tycker folk kan sköta sitt och sluta lägga sej i när dom ser och vet att man kan och klarar sej utmärkt.. Jag vet vart jag har min familj och hur jag ska behandla och ta hand om dom och få dom att må bra, så länge inte dom klagar så behöver ingen annan göra det!

Jag har sjukt ont i magen idag, tror det är för att jag har och tänker för mycket.. Måste kunna koppla av och njuta av mitt liv och för det jag lever för. Jag hoppas ingenting händer! Ska iväg till kuratorn och lätta på mitt hjärta, skönt! Och sen ska jag lämna blodprov och hoppas på bra värden..

Dom 3 nätterna som varit har Ibrahim haft marddrömmar och bara vaknat och gråter och skriker rakt ut, tycker så synd om.. Han känner smärta han med tror jag, eftersom han märker att mamma inte mår så bra just nu! Älskar dej trollunge!

Nu sover min prins, och jag ska gå och ta ett bad! ♥

P.s JAG SAKNAR MIN MAMMA & PAPPA!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0