I väntan på en kebabrulle! =)


Det kändes super att få ränsa hjärtat, har tydligen socialt fobi, förstog faktiskt inte vad det innebar men jag kommer skickas vidare till ett psykiatriskt läkarhus som ska få mej på benen igen, och jag är jätte motiverad! =)

Nyss gick gubben iväg för att köpa kebabrulle till mej, gaah!

Ibrahim leker för fullt och skriker och jollrar som aldrig förr! Min prins har blivit jättestor och snart är det hans 1 års kalas, har beställt hans bildtårta iallafall och alla andra småsaker fixar vi veckan innan.. Tårtan är viktigast! Jag minns när jag och Ali satt på tåget så vi hade varit på UL då jag knappt var gravid i 5-månaden och vi redan DÅ började planera hans 1 års kalas, allt har vi ändrat och våra åsikter och tankar är mycket bättre och finare =), vi pratade till och med om att vi skulle döpa honom, men eftersom vi har 2 olika religioner så får han bestämma det då han är vuxen nog och ta dom inciativen själv!

Någon bra film ikväll?

Märkte när jag var ute och gick idag att det var kramsnö så kom jag på mej själv att jag inte har rört snön den här vintern, hur dum kan man vara? :O Det är ju förfan ett måste, eller?! När man blir vuxen och föräldrer kanske det inte är ett måste längre?

Nej nu ska jag kolla klart på TOP CHEF, love it!

Bye, whit love / Neroze! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0