Fick sovmorgon imorse!


Underbar man jag har! Hade inte fått se bra sömn inatt så jag hade ingen ork alls att stiga upp med Ibrahim imorse så jag låg kvar i sängen medans min älskling var med honom! =)

Timmarna har gått segt och jag är JÄTTETRÖTT och har feta huvudvärket vilket är väldigt vanligt för mej nu, har aldrig förr haft så mycket huvudvärk som nu?!

Har dammsugat och städat badrummet och gjort rent tvättmaskinerna.. Idag är det Söndag och jag ska bara vila och ta hand om min familj! Ibrahim är fortfarande förskyld och har fått en hosta nu också :(, tycka synd om.. Men sova vill han göra så jag klagar inte!

Nej nu ska jag bläddra igenom kanalerna eftersom min lilla prins sover så ska jag ändå ro om mej själv nu =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0