Don´t mess whit me!


Kände redan imorse när jag vaknade att denna dag inte kommer vara min dag! Jag har sån jävla huvudvärk känns som hela mitt huvud ska explodera och jag är SUR, så jäva SUR och irriterad och jag vill bara lägga mitt huvud under en kudde och gömma mej där tills allting blir bättre!!

Varför har gud skapat problem, och ilska?

Jag förstår att världen inte kan vara perfekt, ibland önskar jag att mitt liv såg ut som programmet 7 heaven där är allt frid och fröjd och alla problem är aldrig några problem, dom blir aldrig sura eller arga på varandra och dom ler åt exakt allt! Orka?

GAAAAAAAAAAAAH!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0