Söndag 8 Augusti 2010


Jag vet att jag inte har skrivit på sjukt många dagar, men jag har en anledning till det.. Vi har flyttat, äntligen! Så just nu sitter jag i min nya lägenhet.. Och vi trivs super bra och allting är på sin plats, just nu är mina grabbar hos farmor medans jag städar och tvättar i tvättstugan som en idiot eftersom våra tvättpelare inte är installerade än.. Nytt handfat och toalett ska vi också få, troligtvis imorgon :) utöver det så ska jag till barnmorskan imorgon och lyssna på min flickas hjärta och väga och mäta, efter det ska vi på min sons informationsmöte (dagis) har längtat som fanken..

Igår var mina föräldrar hos oss och hjälpte oss med några saker när dom åkte hem fortsätte vi och fixa, jag har vikt upp Jasmines kläder nu iallafall så allting är klart, nu fattas bara hon :)

Min son går runt och säga abbe, abbe.. Så jag formodar att det är hans smeknamn till sej själv eftersom han heter Ibrahim Abdallah, så Abdallah lär ju bli ett smeknamn utav Abbe, så jag har börjat kalla han det nu istället för Ibbe, Ibrahim eller Abdallah.. Och han värkar gilla det eftersom han ler och skrattar varje gång jag säger det..

Nog skrivet, har inte tid och sitta här mer ska bädda rent i sängen sen ska jag ner till tvätten IGEN, sen kvart över 10 har jag tvättat och jag är DÖD, och jag har hunnit städa lägenheten också, men har kommit på att det finns ingen mat lagat eller att jag själv inte har ätit sen kl 11.. Jag hoppas mina grabbar har fått i sej något iallafall, ska höra och se..

BYE BYE!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0