Måndag 23 Augusti 2010


Inget dagis idag, natten var dålig och han vaknade trött och seg så jag tänkte att en vilodag hemma skulle göra han pigg. Så vi får se imorgon när vi vaknar om det ser bättre ut!

Sitter just nu hos svärmor, grabbarna har gått ut på promenad och jag har fått lite "paus" hah.

Det är Ramadan så det är fasta som gäller för yadhe och alla fastrar, så duktiga dom är. Jag vill också testa, jag och ali pratar om att vi ska göra det nästa år. Förhoppningsvis enligt våra planer ska jag inte vara gravid, då är det bara att köra på.

Jag längtar efter min dottra, låg och tänka på henne inatt när jag inte kunde somna om efter att min son vaknat. Undrar hur hon ser ut? Blont hår? Svart hår? Mörka ögon? Blåa ögon? Samma funderingar hade man när man väntade in första barnet också. Det är alltid lika spännande!

Ali har börjat söka lite jobb nu på sidan, så vi får se om det blir något byte? Det är ju asjobbigt och åka typ 1½ timme innan man börjar, bara det tar på krafterna som fan.

Igår när mina föräldrar var här lagade vi iordning en supergó middag. Kycklingfile i ugn med mild tacosås och ostsås och med det serverade vi couscous och en sallad. GAH, jag bara DOG! Så j*vla gott! Jag älskar att lyckas med middagar och hitta nya recept och tycka om det é det bästa!

Nej, nu ska jag gå och se om det finns något gott och käka.

Snipp Snapp Slut, Så Var Inlägget Slut! :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0