Mamma´s charmtroll!


Jag vet att det är fult att skryta, men jag har VÄRLDENS underbaraste son!
Du é det finaste mamma har.. Och jag kommer aldrig sluta älska dej..



Precis när stackars mamma hade städat iordning detta skåp kom du och ändrade det!



Är man söt eller? Påminner så sjukt mycket om min syster när hon é liten.



Flörtar redan vid så tidig ålder, måste passa mej tror jag!



Låt mej VA! Jag trivdes här inne. (Tro mej, det tog ett bra tag innan han gick ut)



Dom é lika när dom sover iallafall :)



Kvällsbad.. Det är alltid lika livat, men trött blir han iallafall och det är de som é meningen!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0