Jag förstör för mej själv..


Ibland måste man inse att saker man gör beror oftast på sej själv.. Idag insåg jag något stort misstag jag allt för ofta gör i min vardag.. Orden jag hörde gick inte längre in genom ena örat och ut genom det andra, denna gång fasnade dom..

Jag är rädd för mej själv, rädd att förlora det ända jag har..

Jag måste lära mej att behärska mej, att andas och räkna till 10 innan jag får alla mina utbrott.. Jag vill inte längre leva såhär, jag förstör för mej själv och för min familj.. Snart orkar dom inte mer!! Det märke jag från idag..

Det måste bli ändring, och det är NU, inte snart utan NU!

Ta dina handlingar på allvar och se livet på riktigt, förlorar jag han förlorar jag även mina barn automatiskt, utan er fungerar inte vardagen.. Jag är snart mamma till 2 barn och har det största ansvaret någonsin!

SKÄRPNING!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0