Lördag eftermiddag!


Vaknade rätt så tidigt imorse, Ibrahim var pigg och ville undersöka hela vardagsrummet. Han har blivit så stor nu, tiden bara rinner iväg, igår låg han under glasbordet han gillar att "jaga" flaskor som han själv puttar iväg. Ibland åker dom för långt men han ger sej inte alltså! Det är bra träning ju därför låter jag han fortsätta..

Redan vid 11 tiden var vi ute på promenad, nere vid centrum var det "fest i byn" med en massa loppisar och annat.. Köpte faktiskt en handgjord ring med pärlor, superfin! :) Och självklart en byxa och en finfin tröja till Ibrahim för bara 30:- och dom är som nya.. Inga fel alls på kläderna..

Just nu gör man inte så mycket, sitter och kollar på när Ibrahim ligger på golvet och leker med ALLA sina saker och kollar på bolibompa.. Sysselsatt unge det där, han älskar alla färger, ljud och rörelser!

Idag ska jag göra potatis i ugn med lövbiff, naaaaaaaamnam! Det kommer min gubbe att älska, dock inge beasås men så onyttiga behöver vi väl inte vara varje gång heller?! :) På Måndag åker vi till Märsta och passar mina föräldrars lya, dom ska iväg till Turkiet och må bra! Om allt går som det ska så stannar vi nog i en vecka eller mer :)

Som vanligt är min älskade och jobbar, han försvann redan klockan 8 imorse och kommer inte hem förens 7 ikväll! Saknar han tokmycket.. Men på Måndag och helgen som kommer är han bara MIN MIN MIN!! <3

Ibrahims kusin Alan blir 1år nu den 17 september, stora pojken.. Då blir det minsann kalas =)







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0