Tankar och lite funderingar..


Ont det gör ont! Varför ska man tjafsa med varandra, min man säger att bråk måste finnas när det är äkta kärlek. På ett sätt har han ju faktiskt rätt, men under tiden då man säger alla dessa elaka ord och sårar varandra gör absolut ingenting bättre.. Man ångrar sej efter och säger förlåt och pussar och kramar varandra, men efter vad, undrar jag? Kan man inte bara ha det bra och fint hela tiden.. Som man ser alla j*vla serier och familjerna har det så fint och underbart och dom bråkar aldrig! Bullshit, sånt finns inte. Ingen har ett sånt liv, om någon har det måste det se j*vla tråkigt ut! Iallafall enligt mej..

Vad säger ni? Tycker ni att bråk/tjafs ska tillhöra äkta kärlek?


På tal om INGENTING igentligen, satt och kollade igår på Roast på Berns från ingenstans drar dom ett så sjukt dåligt skämt om "blondinbella" jag älskar alla dessa komiker, speciellt MIN Björn Gustavsson han är bara för BÄST! LOVE <3 Var det någon mer som såg programet och hörde skämtet? Undrar hur Bella tar emot alla dessa elaka och vissa bra saker om henne? Jag skulle allvarligt talat inte pallat.. Hon är en mycket stark människa, synd bara att inte fler tar henne på allvar.. Folket är avundsjuka, det är de det handlar om.. Dom vill sitta på hennes plats igentligen, jag tycker det är hur grymt som helst att hon var med i lets dance tex.. GO GIRL!


Och idag får vi ju inte missa Andra Avenyn. Premiär efter ett låååååååångt uppehåll, (enligt mej) eftersom jag DÖR för denna serie, längtat grymt mycket. Klockan 21.00 på kanal 1 SEVÄRT! Och för er som kanske missar eller redan somnat vid den tiden kan se det på www.svt.se där visas alla avsnitt!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0