Godkväll!


Nu sitter man här då, i sin gamla lägenhet i Märsta.. Känns tomt utan mamma och pappa :( Hoppas dom har det bra och att dom trivs och att allt går som det ska.. Kom hit vid 4 tiden sen gick vi hem till min syster som bjöd på lasagne, vilket jag inte ens tycker om.. Hmm hmm.. Hon glömde bort, alla älskar det förutom jag! Haha..

Ibrahim värkar trivas här så jag tror vi stannar ett tag iallafall! Han somnade så sött i sin pappas famn, blev tårögd eftersom pappa ali jobbar så mycket och inte är hemma så mycket.. Och självklart så har jag glömt min digitalkamera hemma så jag kunde inte fota ögonblicket.. Och mina föräldrar kamera har dom med sej! :( Tusan också..

Lagade nyss äggnudlar med gulaschsoppa till gubben till matlåda imorgon, var tvungen att mojja ihop något snabbt eftersom vi inte åt hemma idag! Hoppas det smakar..

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mej eftersom vår underbara son redan sover :)











Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0