Dålig uppdatering, i know!


Dålig uppdatering, i know. Men som sagt, vi har och är fortfarande sjuka iallafall min älskade son.. Var igår på läkarhuset och gjorde blodprov och andra tester om 3 dagar får vi svar på det.. Så nu får vi fortsätta vänta och hoppas på bra svar, så han inte har någon skitsjukdom på gång.. Hans feber har dock lagt sej så jag hoppas den inte kommer tillbaka.. Bloggandet kommer nog inte bli så mycket tills min älskade mår bättre..

Hans lilla tand är snart ute och en annan är på g, han blir så stor och det går så snabbt..

Idag var vi och åt kebab m bröd :) mumma.. bästa som finns!

Imorgon är min älskade man ledig, får se vad vi hittar på? Förslag..?

I helgen åker vi och köper matstol till Ibrahim men vi vet inte vilket än.. Tror vi ska köpa en på Ikea som är svar och tvättbar skitfin.. Passar perfekt till vårt snygga kök :)

Puss på er!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0