So Happy! :)


Det känns så skönt nu, börjar äntligen få på mej mina gamla kläder jag hade förr.. Visst jag är LÅNGT ifrån min normal-vikt men wattah fuck i dont care.. Hela jag har ändrats sen jag fick Ibrahim jag är inte den person jag var för ungefär 7 månader sen.. Jag är mamma nu, och jag har min man som älskar mej och min kropp och jag mår bra när jag ser mej själv i spegeln för jag ser förändring varje dag..

Har också packat upp vinterkläderna, hur mys som helst ju.. Äntligen alla mössor och halsdukar :) nu kan man klä sej hur mycket som helst utan att känna sej tjock :) Hah..

Köpte världens sötaste alfons åbergs mössa till Ibrahim igår (svart) för 80:- och han är sjukt söt i den.. Det är nog den ända mössa han inte kan dra av.. YES! Jag var likadan som barn, hatade allt som sattes på mitt huvud!


Igår var Ibrahims mormor och morfar här, bjöds på taco och sen hjälpte dom oss med lite här i lägenheten.. Pappa morfar kommer tillbaka på fredag igen och då ska han vara här HEEEEEEEEEEEEEELA dagen.. Saknar och saknat han så mycket..

Tror Ali börjar bli galen på mej.. Han trodde jag hade gett upp bloggandet, men nej! Jag tycker det är skönt och skriva ner saker man gjort och saker man tänker och tycker.. Kul är det också att läsa saker man gjorde för någon månad sen.. Bloggen kommer vara till nytta om cirka 2år då  är det kul och gå tillbaka och se vad man gjorde och alla söta bilder man lagt upp!

Och än en gång, jag vet att ni tjatat på nya bilder.. Jag är hur seg som helst! Men jag lovar ska ladda ner bilderna från digitalcameran senare imorgon och då kommer dom "nya" bilderna som är gamla för oss.. Haha!

Puss på er!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0